Nie tylko dla wilków morskich...

by



2014. Zapamiętam ten rok bardzo dokładnie. Spotkało nas wielkie szczęście. Mój M. dostał drugie życie, a ja razem z nim. 
Trudno o tym pisać, bo nadal nie umiem opowiadać o tym bez emocji. Ja mam teraz pewność, że Ktoś czuwa na górze. 

Dziękuję wszystkim moim wyrozumiałym Parom, które wykazały wiele cierpliwości i zrozumienia w tej trudnej dla nas sytuacji. Spotykam wspaniałych ludzi na swojej drodze, bardzo Wam dziękuję.  

Dziś chciałam Wam pokazać przepiękny ślub Kasi i Kuby, w marynistycznym stylu, który fotografowałam wiosną 2014. 

Kasia prowadzi fantastycznego bloga TRAVELICIOUS Koniecznie zajrzycie! 

Ślub i wesele odbyły się w Klubie Mila w Serocku. Wspaniałą oprawę i dekoracje, zaprojektowali i wykonali sami Kasia i Kuba. 

Z całego dnia wybrałam 120 klatek. Herbaty w dłoń i zapraszam do oglądania :-)